vrijdag 17 april 2009

Hyves

Hyves is kut.


Hyves, je kent het wel.

Die lelijke geel-blauwe site waarop alleen fotos van mensen in lelijke bikini's en mensen met van die lelijke plastic shuttle shades zonnebrillen te zien zijn.

voorbeeld------->

De normale mensen op hyves zijn meestal degene met -100 vrienden of de mensen die geen foto van zichzelf hebben geupload omdat ze inzagen dat dat toch bestwel leveloos is om te doen.
Het resultaat hiervan is dat 50% van de fotos op hyves die ene domme foto van jensen met die clouwnsneus en dat vraagteken is.




nu ik het over dat gedoe met '' -100'' vrienden heb, dat is ook echt zo takroe.... dat je van elkaar kan zien hoeveel ''vrienden'' je wel nie hebt... ''Sinterklaas(2314)'' OEHHHH sinterklaas heeft maar tweeduizend vriendennn!! dat is toch grote POEP! sinterklaas is toch vrienden met ALLE kinderen van nederland??!! dat je sinterklaas of finding nemo als vriend kan toevoegen is al helemaal gay... er is hus ergens een enge-leveloze gast die een ''sinterklaas'' account heeft aangemaakt en net doet alsof ie ''sinterklaas'' is.. wat een PEDO!! ik bedoel.. waarom zou je vrienden worden met ''sinterklaas'' terwijl je gwn weet dat het int echt eenofandere freak met een onderbroek op zn hoofd is?? O_o
bij de meeste mensen is 30% van hun ''vrienden'' vrienden zoals ''partysquad'' of ''simba'' of ''VALERIO'' dat zijn geen echte vienden.. dat zijn mensen die alleenmaar aan de vriendenlijst zijn toegevoegd om hun vriendenlijst boven de 100 te krijgen.. erg ZIELIG DUS!! ''OMG ik hoor er niet bij O_o, ik heb maar 99 vrienden :0 !! WTF!!

en nog zoiets gays van hyves is dat door al die rommelige plaatjes MIJN INTERNET GAAT LAGEN!!! >_< (omdat ik kut internet heb .. mischien een iedeen voor een andere blog) maar het is gwn KUT als je tijdens het spelen van battlefield BC je jezelf een HEADSHOT geeft .. door LAG!! O__O en tanks gaan oppeens vliegen.. of juist onder de grond rijden :0 ... de meeste mensen zouden denken dat de tegenpartij aan het cheaten is... maar ik weet wel beter ..

HET KOMT DOOR HYVES.NL !!! :D yay!

en ja hoor.. ik loop me zusjes kamer binnen en ik zie dr hevig achter dr laptop zitten typen want ze MOEST reageren op de ''krabbel'' van een van dr ''beste'' vriendinnen O_o !! WAAROM!!?? BEL DR dan gwn als t zo belangrijk is??!! of ga desnoods op MSN zitten !! maar waarom zou je helemaal via hyves gaan communiceren??!! omdat er dan zon leuke foto van jezelf bij komt te staan?? of mischien omdat hyves van die ''leuke'' smilies heeft?? of om te kijken wie je andere vrienden nieuw in zijn of haar ''vriendenlijst'' hebben toegevoegd??!! O...O WHO FUCKING CARES??!! LAAT ME GEWOON BF SPELEN!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten