maandag 1 juni 2009

Rap das armas - quintino remix

Rap das armas - quintino remix IS KUT

Ik moet werkelijk overgeven bij het horen van deze schijt, nee even serieus. Ik leg uit hoe dat komt.
De eerste ervaring met dit nummer kreeg ik tijdens het schoolfeest. Er werd goede muziek gedraaid, ik zat er lekker in, maar toen ineens stopte de muziek en ging iedereen zo van: RAPPA PAPPA PA-PA PA-PAAA-PAAA PAAAAAAAA....RAP PAP PAPPA PAAPAA PA PAA PAA PAAA!
Wow wow, ultimate show down hoor....wat een aanstellerietes...
Ja al mijn vrienden zaten ineens dit gekke ritueel uit te oefenen. Het zag er niet uit.
Waarom? Omdat de meeste van mijn vrienden jammer genoeg boere Hollanders zijn. En ook als het uit de mond komt van een echte surinamer klinkt het niet veel beter omdat het gewoon aanstellerietes is. Ik zie meteen een gangster "die het zwaar heeft op straat" voor me die aan het buikdansen is. En je begrijpt: als mijn boeren vrienden dat gaan doen moet ik overgeven.

Hier is de clip btw:



Rap des Armas komt uit Brazilliƫ uit de 90's en het gaat over de gangter daar ofzo. Het lied was ook gepikt van The Outlet met "Your love".
Btw dat parapapapapapa gedinges moeten de kogels voorstellen van de politie.
Uhu en ik zie chicks de carwash doen?
How fucking original.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten